AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazar, Mayıs 31

68

Hacılar hocalar, yarın pazar gününe kadar dönmemek üzere Kayışdağı'nı terk ediyorum. Yokluğumda iyi bakmayın, yakın ormanı, yaşam alanını yok edin ki bana da aşağıdan bi prefabrik falan verirler belki, medeniyete kavuşuruz bahaneyle. Neyse, geçelim bunları. Diğer bir platformda henüz başlattığım ve devam ettirmek için içimde delicesine bir coşku bulunan Kayışdağı Postası'na da "Seyahatname" isimli bir köşe ekleyeyim de İzmit'ten bildireyim diye düşünmekteyim.

Kavak Yelleri'ni artık yayından kaldırırlar herhalde. Bugün tekrarına rastladım da, dizide devrim falan olmuş, jenerikteki araba gezintisindeki konumlar değişmiş, kim kime dum duma bir haller. Azıcık kafaları çalışsın artık. Gerçi şu an gördüğüm üzere Selena hala yayınlanıyormuş. Var mısın Yok musun da öyle. Kaldırmayacaklar kesin. Tüh ulan. Ama çok da üzülmüyorum, cumartesi geceleri nedense televizyon önemsiz. Disko hariç.

Şimdi gidip çgh midir nedir onu izleyip güleceğim, bavulumuzu hazırlayacağım, sonra bir güzel duşumu alacağım, kitabımı okuyacağım ve uyuyacağım. Bana bir hafta iyi dinlenmeler. Sağlıcakla kalınız.

şarkımız da Sertab Erener'den Aaa olsun bu sefer. Hadi bakalım.

Hiç yorum yok: