AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Mayıs 21

59

zamanında, "bir daha kuponla brad pitt'i verseler, gene biriktirmem." diye bir laf etmiştim. bugün hatırladım ve ne kadar yanıldığımı anladım. aldığım dvdlere ve büyük adamların belgesellerine bakıyorum da, brad pitt'i düşünemiyorum bile. bunlarla öyle mutlu olduysam...

incubus denen tazelerin şarkılarını çerezlik olarak dinlerim. fakat solistlerini ayrı severim. şekilden şekle girip sinirimi bozmuşluğu vardır, ammavelakin bugün kendisine üçüncü defa aşık oldum. yeni klip çekmişler de.

kuzencene blog açmaya karar verdik. fikir benden çıktı. henüz birinin haberi yok ama olur bence. geyiğin kralı, yok pardon, 4 bayan olduğumuzdan kraliçesi dönecek. havadisleri dinlediniz.

bu arada, bu aşk-ı memnu'daki ufaklık büyüyünce çok fena olacak. öyle böyle değil.

şöyle de eğlenceli biri var, youtube'u olanlara:


1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de o incubus ın solistine are you in klibinde aşık olmuştum, sonra unuttum gitti.