AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Mayıs 18

54

lanet olsun içimdeki insan sevgisine lafını kullanacağım aklıma gelmezdi, ama şu günlerime cuk oturduğu gerçeğini yadsıyamayacağım.
rahatsızım. herkese sıcakkanlı, canayakın davranmaktan rahatsızım. kendimi kontrol edemiyorum bu konuda. millet arkamdan "ne iyi, ne güleryüzlü kız" demesin artık. vallahi istemiyorum. alıngan nasıl olunuyor öğretiniz. "sevdiğimizden be beyza" lafına sığınarak itin götüne sokma hakkını görüyorlar kendilerinde. vallahi billahi sıkıldım. ben, sıkıldım, ben. bi ortama girince, herkes sevmesin beni hemen. ben seçeyim, şu sevsin diyeyim o sevsin. öbürü uyuz olabilir. cidden gocunmam.
ferifer'in de bu kimselere selamı varmış. özellikle belirtmemi istedi ciğerim.
bloga tribal yazılar yazmaktan haz etmiyorum. bu yazının sonuna bunu yazmak ne kadar inandırıcı bilmiyorum ama inananlar olacaktır diye umuyorum. cidden sevmem. hayat beni şöyle yordu, böyle ebemi sikiyor şeklinde postları da okumuyorum zaten; ama bunu söyleme hakkını gördüm kendimde. bi keresinde daha alınganlıkla ilgili bir şey yazmıştım. bu iki olsun.
he noluyor, ben akıllandıkça akıllanıyorum. sağ olsun, var olsun herkes.
tek başına sinemalar başlayacak yine. vapur sefaları falan fişmekan. hep tek başına.
hadi bakalım.

3 yorum:

clémentine dedi ki...

auuşşuuuuu. çok yaşayayım.
bu satırları sana burnun istanbulun su sorununa deva olacak kadar akar haldeyken yazıyorum.

bunları 20 yaşımda da dedim, tek sinemaya da gittim. sonra insan da çok arandım, her seferinde yalnızlığın daha iyi olduğuna karar verdim. ama insanlardan da uzaklaşmamak lazım. 30uma geldim dengeyi kuramadım.

Aslında denge noktası basit bir yerdedir. Kol boyu mesafe diyorum ben buna, ortak alanları paylaşacak kadar yakın, özelini bilmeyecek ve kendinden bir şey götürmeyecek kadar uzak. standart kibar insan mesafesi. kibar derken evet cidden sizli bizli bir insan mesafesi. çünkü senin benim için, samimiyet denen şey, maalesef bizi insanların çok sevmesine ama o derecede de sınırı geçmelerine neden oluyor. hakkaten sevmesinler bir zahmet, sevmesinler ki ayının yavrusunu severken öldürmesi gibi, içimizdeki insan aşkını öldürmesinler.

yada birileri bizim tedavimizi bulsun.

Adsız dedi ki...

olsun yav, bunları farketmen bile bişey. en azından sorunu biliyosun, çözümün başlangıcıdır o da.

beyza dedi ki...

tedaviyi de, çözümün başlangıcını da umuyorum işte.