AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Çarşamba, Mayıs 6

40

ömrümün en kötü baş ağrılarından biriyle sonuçlanan bugünü, kamuoyunun onayıyla(ben oluyorum) "5 mayıs aksilikler bayramı" ilan ettim gitti. bundan sonra her sene 5 mayıs'ı kutlayacağız. aksilik olmazsa havaifişek, kızkaçıran cinsi şeylerle çeşitli aktiviteler yapacağız. sonracığıma, tatlı yiyip serotonin konusunda konuşacağız. ardından ise evvelki senelerde yaşanan aksilikleri ve kötü olayları anaraktan gülüşmeler eşliğinde günü noktalayacağız. etkinlik programı bu şekildedir. ilgili kimse - ben - gerektiği yerlerde programda değişiklikler yapabilir.

şarkımız geliyor, ezgi hanım'a hatırlattığı için teşekkürüyle beraber...

pantolonunu sevdim, çıkar onu bebeğim
hadi gel bize gidelim
gömleğini çok sevdim, çöz onu bebeğim
hadi gel bize gidelim

---

üstteki, dün yazıp buraya postalamaya çalıştığım fakat başaramadığım bir yazı. neden? çünkü internet gitti. Aksilikler Bayramı ilan ettiğim için yadırgamadım, normaldi. şimdi okuldayım, üstteki diye yazdım ama bunu yazdığım kağıtta üstte bişi yok. bloga postalarken peşpeşe ekleyeceğimi düşünerek yaptım bunu.

bu yazıyı bile postalayamayabilirim. evde internetin olup olmadığını bilmiyorum. akşam bağlanmayınca bırakıp uyudum. laptopu kırmam için son damlaydı çünkü. kendimi kontrol etmem gerekiyordu. sonrasında internet geldi mi gelmedi mi bilmiyorum. sizi bağlamayan bir yığın harf yazdım yine. ama bundan öncekilerin de bu seferkinden bi farkı olmadığını bilmek içimi rahatlatıyor.

3 yorum:

bg dedi ki...

gençkan'dan kendimi kontrol edemiyorum senin için gelsin öyleyse.

Adsız dedi ki...

çöz onu bebeğim değil, çöz onu meleğim. ayıp ya nasıl bilmezsin!!!

neyse, bişey değil boynumun borcu

beyza dedi ki...

kendimi cezalandıracağımdan emin olabilirsin.