AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Çarşamba, Mayıs 13

45

yazı: "sevgili"

bazı aktiviteler için bi sevgili bulmak gerektiği üzerine konuşurken:

esin: sevgili de ağaçta yetişmiyo ki.
beyza: evet. yetişse, bi kucak toplardım.
beyza: erik sanki. ahdsajkdhahda
esin: ben ağacı sallardım, sen aşağıdan poşet tutardın.
beyza: adhaskjdhkasda sen inene kadar o poşettekileri ben yerim.


ne anlamanız gerekiyordu?: allah belamı verdi derken ciddiyimdir genelde.


6 yorum:

bg dedi ki...

azgınlar!

esin dedi ki...

say no to scandinavian men kampanyasını başlatınca böyle olduk. meğer onlardan başka kmsemiz yokmuş. kısmetimizi kapatmşz kendi ellermzle. hah, gözümüz döndü işte.

esin dedi ki...

ya da venüsün gerilemesi sona erdiği için böyleyizdir, evet evet, kesinlikle bu.

beyza dedi ki...

merkürün ebesiyle görüştüm, 1 aya refaha çıkarsınız dedi esin. rahat ol.

Kurt dedi ki...

hangi aktiviteler.


ohoo 9 ay olmuş ...

beyza dedi ki...

hatırlıyosam namerdim.