AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Mayıs 1

39

diyalog:

-oha fırtına çıktı!
...
-oh, oohhh oh oh. beyza camlar yıkandı, silmemize gerek kalmadı.
+askjdkajdsajdkl.

yedik kafayı. önce vafıl yedik, mideye oturdu başımıza vurdu. ben de serotonin de tavana vurdu sabahtan beri gülüyorum.

ve büşra'ya serotonin'in nasıl yazıldığını sorarken geçen diyalog:

+serotonin se-ro-to-nin diye yazılıyodu dimi?
-hmmm ooo olmalı.
+bi boğu da bilmiyos... lan ahdskjahdfkjahsk lan yumuşama olmuyor mu? oha şu an fark ediyorum akjdhsjakhdkashkdasaskdaldkşasdaasdhasjdkas
-noluyo ne yumuşaması
+asdashdjashdkashdjas
-ya söyle blog kelimesi mi bloğu mu diyosun?
+askjdjkahskjdhakjshdka anlamadı ya anlamadı asdjakjdjklajfas
-aahahaha ya söyle ne diyodun?
+kızım bok diyorum bok. bi boku bilmiyosun derken yumuşama olmadığını fark ettim. tek heceli olduğu için mi?
-e evet. senin gibi bi dilciye hiç yakıştıramadım bu soruyu.

Hiç yorum yok: