AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Mayıs 25

63

Haziran ayı kalkınma planımın üzerinde müthiş kafa yorulmuş maddeleri:

- "Şehrin hayhuyundan uzak" (burada malum şahsı anımsayıp gülmeyen bizden değildir) geçecek günlere geri saymaktayım. İzmit'e ayak basmayı umduğum 1 Haziran Pazartesi günü ve akabindeki yaklaşık 6 gün, beni eğlendireceksiniz! Çimlere boylu boyunca serilip uyumayı, o gün pazar olmasa da pazarmış gibi yapıp, "Bugün Pazar" tadında bir huzur edinmeyi talep ediyorum.

- 17 Haziran 2009'a tekabül eden Bella Hanım'ın sene-i devriyesini geçen yılki gibi Heybeli'de, bu sefer mehtaba çıkarak kutlamayı talep ediyorum. Tam da o günlerde finallerimin oluşundan dolayı tarih değişse iyi olur tabii ki.

- Kupon biriktirerek (evet yaptım bunu) elde ettiğim 20 adet cillop gibi dvdyi de izlemek gerek artık.

- Haziran'ın ilk haftası İzmit, son 2 haftası da finallerle geçeceğinden, kalkınma planı yapmanın lüzumsuz olduğunu fark ettim. Çünkü ne kadar plan yapsam da vaktim olmayacaktır.

*Beirut - Mount Wroclai

5 yorum:

clémentine dedi ki...

abicim ben yemek yerken bana bişi okutmayın ya. izin vermeyin. ay anacım içtiğim çay burnumdan geldi. bi insan 30 yaşına gelip hala nasıl genzine kaçırmadan yemek yiyemez ya.

neyse. yine beş parasızken geliyorsun ya. ben sana hiç bir şey demiyorum rıfkı. semaverde çayı demler çimene yayılırız. hem zaten ben çalıştığım için. anca haftasonu size katılabilirim. bunun dışında haftasonları izmitte durmama planlarım var. sıkılıyorum.

ayrıca bellanın doğumgününün, geleneksel heybeliada pikniği olarak değiştirilmesini istiyorum :D

beyza dedi ki...

heh heh hadi bakalım :D

termos denen bir şey üretilmiş.

ne yazsam diye burada ıkınırken, msn'de hüsnü şenlendirici dinlediğini görüp yazmaktan vazgeçtim, vazgeçmek zorunda kaldım diyelim. zira gülmekten şu an nefesim kesildi. hüsnü'ye değil, hüsnü'den sonra gelen old boy'a. nasıl entelsin ki, çeşit çeşit dinliyorsun. hayranım azizim. beni atın, entel hareketi bırakacağım. olmuyor yapamıyorum.
ben hala tarkan dinliyorum. hüp diye içine çek beni deyip kıvırıyor, kapatamıyorum.

clémentine dedi ki...

hadi ya? hüsnü mi dinlemişim. yani severim klarnet çalışını ama, sen asıl bombaya bak. alexander çıtırının parçasının adını değiştirdim. msnde çıkar da rezil olurum diye :)

ya termos aklıma gelmedi. semaver dedim. idare et :D

bg dedi ki...

tü rezil. açıklama bari :D

beyza dedi ki...

ben tarkan'dan salına salına sinsice'yi indireceğim ve gururla vatayemlisıningtu'da göstereceğim.