AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Mayıs 14

47

trip-hop gecesi yapın kendinize. hadi iyisiniz yine şahane öneride bulunuyorum. şöyle bildiklerden, sevdiklerden falan. çok kurcalamadan.

1- hooverphonic - one
2- massive attack - live with me
3- portishead - roads
4- hooverphonic - mad about you
5- massive attack - dissolved girl
6- the engine room - a perfect lie
7- (efendim durduramıyoruz) portishead - sour times
8- massive attack - angel

son iki, allahın emri şimdi. dinlemeden olmaz. bu insanları dinleyin dinletin.

2 yorum:

clémentine dedi ki...

anam bu trip-hop mu??? tribal müzik olduğu için mi? lan ben bunları dinliyorum. püüü. yıllardır gökhan kırdarın yaptığı ve bir türlü anlamadığım müziği trip-hop sanıyorum. yazık lan bana.

ayrıca angel sevmeyen, dinleyince atlamak istemeyen bizden değildir hacı.

beyza dedi ki...

evet hacı, tüm varlığımla sana katılıyorum.

trip-hop evet. adı çok boktan ama meret çok güzel gidiyor bazı bazı.