AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Mayıs 12

43

cuma akşamı saat 21:00 de güzide okulumun güzide kampüsünde (marmara-göztepe) duman konserindeyim. beklerim.
gitarhiro denilen şeyin bir değişiğiyle bugün vakit geçirdik. RHCP'dan Dani California'yı yavaş yavaş söküyoruz :D az kaldı. bi de Radiohead'den Creep var ama, çalmayı reddettim. o şarkıyla aramızda husumet var. sebebini sormayın.
grubu kuruyoruz, az kaldı. tek sorun, müzikten ve enstrümanlardan anlamıyor oluşumuz. onu da çözücez ama telaşa gerek yok.
bugün okula eski Iron Maiden konserinin afişini asıp da, beni heyecanlandıran ve fakültede abuk subuk koşturmama neden olan o gerizekalıyı bulursam da ağzına sıçıcam bilsin. çok sinirliyim şu an.
şimdi gidip kırmızı ojeli ellerle biraz uğraşayım. kaan o şarkıyı bana söyler, boşuna heveslenmeyin.

bana da bi ukalalık geldi ya, hayırlısı. merkür sanırım kova burcunun üstünden atlıyor ya da öyle bi şey olsa gerek.

bonus track i youtube dan bulunuz bu defa: jim carrey - i am the walrus (the beatles cover)


8 yorum:

Rezzan Kiraz dedi ki...

O ukalalık şeyden ya, Venüs bioritminizi bozuyor, yeni olaylar var, ondan.

beyza dedi ki...

allah razı olsun ablacım ya, sen de olmasan.

Medyum Keto dedi ki...

aaa..aaağ...aaağyıp ooooluyor ama.

Sinan Sinanoğulları dedi ki...

Yeni albümden söyleyeceklerse hezimet olur o konser, bilumum fmi tercih ederim.

beyza dedi ki...

öyle olmamasını umuyorum şu an. aynı fikirdeyim çünkü. 20 şarkıda bi tanesiyle ilgilendim sadece.
ojeyi söyleyecek bana, gerisini bilmiyorum.

Sinan Sinanoğulları dedi ki...

anlaştıysanız sorun yok.

clémentine dedi ki...

üzgünüm, başka bir üniversite şenliğinde sadece yeni albümlerini söylemişler.
merkürün kimsenin üzerine atladığı yok, aksine geri gidiyor, sakin olun, yeni karar almayın, evlenmeyin, boşanmayın, ne bileyim sınava girmeyin.

ben de bir string quartet buldum. adı da the string quartet. ne kadar enteresan değil mi? akla gelecek herşeyi çalmış manyaklar, kendimden geçerek dinliyorum. viva for ever yaylılar.

beyza dedi ki...

biliyorum ben onları ama, kendilerini sevmemiştim. apc çaldıkları için.
olmamıştı.