AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Mayıs 29

66

Dün gece arkadaşımda kaldığım için, dünkü kıyafetlerimle bugün tekrar insanlar beni gördüler. Ve sabahın 8.15'inde biz vapurdayken, karşımdaki zar zor uyanmış kişi şöyle dedi: "Hiç uyumamış gibisin! Sanki gezdin gezdin bütün gece, şimdi de yanımıza geldin devam ediyorsun."

Harbiden baktım da, öyleyim. O kadar uykusuzken o kadar enerjik görünmek marifet değil ama, onu biliyorum. Hani insanlar yorgun olduğuna inanmaz çünkü. Bok gibi. Bugün sorun yoktu da, bazen sıkıntılı.

Öyle yorgunum ki, sanırım saatlerce uyuyacağım güzel bir gece beni bekliyor.

Sözlükten tanımadığım bir insanın yazdığı bir şeye garip bir şekilde fazlasıyla üzüldüm şu an.

Vapurda güneşe maruz kaldım, yüzüm yandı. Bildiğin kırmızıyım. Hoş değil. Beyaz olmak zor.

Dondurma yediğim için ekstra mutluyum ama.

Birkaç şikayetim de var gibi. Bu ara çok şikayet ediyorum ama bi durun dinleyin bak bi dur hak vereceksin zaten.

.
.
.

Bir paragraf yazı yazıp sildim. Şikayetlerimin beni daha fazla sıkmaktan başka bi işe yaradıklarını sanmıyorum. Biz iyiyiz böyle. Kalsınlar. Çenemden çıktıkları gibi kalsınlar öyle. Bak birkaç demiştim, ilki dışında diğerlerini şu an unuttum bile. Beyin durdu hafız, ben gidiyorum çok fena yorulmuşum.

2 yorum:

esin dedi ki...

"bütün fantezilerim denizle ilgili" byzhnm
"bunlar 1.snıf hrlde, hala çemkirmelerdeler kabullenememişler" esnhnm

"akbil doldurcakmış gibi bi hali var zavallının" umutsuz esnhnm
"ay snn de aklın fikrin hep akbilde" sinirlenen byzhnm
+
-beyza, snn topuğun ndn bu kdr kırmızı?
-çünkü harikayım ben, muhteşemim.

beyza dedi ki...

allah belanı versin esin shkjdkasjhdkjashdk