AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Çarşamba, Mayıs 13

44

bi adaya gidip gelesim var. hangi ada olursa fark yapmaz.
zirve varmış, millet gidecekmiş ama, kalabalık istemiyorum. fakat çeşitli senaryolar yazıp adada mahsur kalacağımı falan düşünmeye başladım. yemedi o yüzden basıp gitmek öyle kimseye söylemeden.
aha söyledim bile.

15 mayıs itibariyle 5 gün tatilimin oluşu da düşman çatlatırcasına güzel bir olay olmuş.

bi de şu film festivali denen naneyi daha sık yapsalar ya, şahane olurdu.


lüzumsuz bilgi: hayvan korkumu yenip edineceğim ilk yavru köpeğin adı zengin piçi oktay olacak. dün karar verdim.

3 yorum:

esin dedi ki...

bnde köpeğim olrsa adını 'taksi' koycam.


taksi taksi ! gel oğlum ! =D

beyza dedi ki...

bak yaparsan, ben de onu "hey taksi bütün işlerim gitti aksi" şeklinde çağırırım. hayvan delirir. yazık olur.

yapma esin.

esin dedi ki...

neden öyle dedin yeaaa!

hem zengin piçi oktay' la taksi çok iyi anlaşmazlar mı sence? ehauehauheuah



hadi internetlerde blogblog dolaşma da ödev mödev yap =D