AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Mayıs 19

55

Kutlarım bayramımızı gençler.

Bundan sonra yazıları word’de yazacağım. Önce buraya yazıp, sonra word’e geçirip kaydetmenin salaklık olduğunu fark ettim. Evet, yazdıklarımı word dosyaları halinde kaydediyorum. Evet, ben bir paranoyağım. Evet, çocuklarım, torunlarım ve gelecek kuşaklar bu nadide eserleri okuyamayacak diye ödüm kopuyor.

Günler uzadığından beri, geçmek bilmiyorlar. Annemlere gitmeyeli 3 hafta oldu, daha 2 hafta var. Önceden anlamazdım da şikayet ederdim zırt pırt yolculuk yapmaktan. Şimdi niyeyse bir an önce gidesim var. Hah bunları duyduğu için bir grup insan kıçına kına yakabilir. Erin muradınıza hadi bakalım. =)

Bir şeyler satın aldığımız her yerin kese kağıdı vermesini talep ediyorum. Poşete koymasınlar, kese kağıdına koysunlar. Ya da karton, kağıt poşetler olabilir. Bakınız BodyShop değiştirmiş poşet olayını, kese kağıdına başlamış. Takdir ettim.

Hani 3-4 günlük tatilim vardı ya, bahsetmiştim. Ne tatilmiş arkadaş, uykudan nefret ettim. Hayatımın en mükemmel üçlüsü yastık-yorgan-yataktan tiksindim.

Utanmasam, yarın derse gideceğime sevineceğim. Hem de şaban insanı dersi. Töbe bismillah.

*bonus track değil albüm bu defa: Müzeyyen Senar – Bir Ömre Bedel

2 yorum:

bg dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bg dedi ki...

getir kınamı bebeğim.