AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Mayıs 15

48

1-hande yener kendini çok geliştirdi lafına sonunda ben de inandım sanırım. yahu güzel bu kadının yeni şarkısı falan. baya baya güzel.
2-r'leri söyleyemediğimi aştığımı falan düşünmeye başlamıştım. çünkü diksiyon çalıştırdığını zanneden bir hocamız hiç uyarmadı okuturken falan. oysaki edebiyatçılar anlardı lisede, sonra da ağzıma sıçarlardı "böyle olmaz, böyle türkçe konuşulmaz" diye. neyse. ben de dedim herhalde artık sorun kalmadı. ta ki, dün akşam kuzenimle kardeşim yine dalga geçene kadar. fatih'i saymıyorum, o hep dalga geçiyor. bundan sonra ingiliz aksanına yoğunlaşacağım.
3-bunca yıldır şu meretin başındayım(internet), kendime nik bulamadım. mail adresi isimle, sözlük nikleri ismin şekil değiştirmişi iğrenç bi hali, msnde beyza yazıyor sadece. millete hayranım. kendilerine başka bi sıfat nasıl seçiyorlar? ben seçemedim. hani ne olayım ki? yazıcam dağlar kızı haydi falan. alice in wonderland de olabilir. hani wonderland'le böyle minik bi ironi de yaparım hem. anlayan anladı gibi olur. 
4-yukarıdaki maddeden sonra ne salakmışım dedim içimden şu an. evet itiraf ediyorum.
5-feysbuktan tiksindim. yani şöyle, kapatacak falan değilim. zira sinema kulübü olsun, okulla ilgili bişiler olsun cart curt her türlü zamazingonun haberini ordan alıyorum. kapatamam. ama bıktım. bu ortaokul ilkokul arkadaşları kısmı çok can sıkıcı. lise bile hatta. ya ben bu adamı görsem tanımam bile listede işi ne? sileyim diyorum fark edilir mi acaba. ya da silip kendimi tamamen invisible hale getiricem aramalarda falan. en temizi.
6-msn listemi düzenli aralıklarla temizlerim arkadaşlar. günün birinde silinme ihtimaliniz var diyeceğim, fekat bu ihtimal dahilindekiler burayı okumuyor. şimdi 80 kişi var, yok bak 81 olmuş bile. iki adresiniz olmasın. karar verin birini seçin. çok kızıyorum o işe. diğerini silelim yani ne bu. benim de iki adresim var ama biri top secret ekletmiyorum öyle hepinize. yazık değil mi? aha 67 oldu. daha da silerim. sileceğim.

bu salak fotoğrafımızı da, berranıma ithaf ediyorum. dostum geleydin de bu akşam beraber eğleneydik demek istedim. 





"Şişelerin dibine vurmak deyimine farklı, asitli böyle, kapkara bir boyut getirdim."

bizzat ben


Hiç yorum yok: