AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Mayıs 26

64

Sayfayı açıp tepede "Şiddeti vasatın altında, zora gelince kaçtık." cümlesini gördükçe, tişört işini ne kadar geciktirdiğimi fark edip sinirleniyorum. Neyse ki hallolmayacak iş değil. İzmit'ten bi döneyim de, Bakırköy pazarını talan etmeye geliyorum.

Arabesk isimli baş yapıtı dün akşam izleme fırsatım oldu. Okulumla ilgili en sevdiğim şey olan sinema kulübümüz Sinemarmara'yı gözlerinden öperim. Amfiye atmışlar minderleri, her ne kadar ikinci yarıda kıçımdaki minderin sahibi kafe gelip aldıysa da, yayıla yayıla filmin ilk yarısını izledim. Zaten öyle hıncahınç kalabalık da yoktu, çok güzel oldu. Gülmekten kendimden geçiyordum ki, ara verdiler çok şükür. İzlemeyeni dövüyorlar bu filmi. Hatta yok, izlemeyeni ben dövüyorum direk. Gelecek nesiller için arşivime de bu filmi ekleyeceğim en kısa zamanda.

Alişan kadar içten bir insan var mıdır şu memlekette merak ediyorum. Gerçi İsmail YK'yı da harcamak istemem ama, Alişan bambaşka. Kovboy şapkası da ayrı yakışıyor.

Umut Sarıkaya'nın kitabını bi' çırpıda okudum da, adamla görüşmeye gideceğim. Gidip beraber eski dergisini basalım da, Bahadır'ı, MetÜst'ü falan dövelim diyeceğim. İçinde kalsın istemiyorum, bana dert oldu be bi' dövemediler.

Prison Break mi demiştik? Buradan buyrun: http://www.imdb.com/title/tt1131748/

"Panik yok, işler yetişir."

4 yorum:

Sinan Sinanoğulları dedi ki...

Şiki şiki baba eşliğinde balonlarla oynamak.

Adsız dedi ki...

arabesk kadar iyi bir türk filmi yok sanırım. :) küçüklüğüm onunla geçti.

beyza dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
beyza dedi ki...

fazla hatalı yorum idi sildim.

supertramp.. aynı fikirdeyim. çok geç kalmışım ama bi yandan da iyi olmuş.

pleamar.. balonları açıklaman gerek.