AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Mart 31

17

bakınız reva mı bu lütfen! hava o kadar güzel ki, yani o kadar olur. çok güzel. istanbul gibi bir memlekette özgürce takılabilmekteyim. bahar gelmiş, millet cıvıl cıvıl zaten ortalık şen şakrak. havada aşk kokusu var gibi gibi, benim de burnuma tütseydi fena olmazdı aslında. yalnız gezmeyi sürtmeyi çok severim hele istanbul'da ama, yani çok gezdim tamamdır. neyse. 

öyle bir zamanda geldin ki bahar, tam vizelere 1 ödevlere 0,5 kala. ve ben, gene vapur diye kuduruyorum şimdi evde. kudurmakla kalmayacağım, bineceğim. çayımı içeceğim, uykusuzumu okuyacağım ve perşembe günü sefamı süreceğim gene. olacak tüm bunlar, sürtük hareketim engellenemez.

bir de şiir yazayım ben buraya tam olsun. yalnızlık canıma tak etti, çok dertliyim hep ondan.

şimdi saat 19:10 ya, tam akşamüstü denir bu saate. ahanda şiirin adı "akşamın üstü"...

--

akşamın üstü

genç idik, umularla yalnızdık;
anlamamanun gücü koşuşlarımızda
ve konularımızda bir sürü yanlışlık
yalnız yalnızlık.

Özdemir Asaf.

Hiç yorum yok: