AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Mart 7

6

Gece uykumun regl sancısıyla bölünmesi, kadınlığımdan nefret ettiriyor. En kötüsü bu, uykundan uyandıracak kadar ağrı. Ah Havva, o elmanın hesabını kim verecek ha? Töbe yarabbim.

Erkenden uyandım, film uğruna. Sinema kulübümüz iyi ki var diyorum. İstanbul Modern’e de teşekkür ediyorum, 1 günlük festivalleri için.

Übermenşlik yolundaki ilk adımımı da böylece açıklayabilirim: Tek başına tanımadığın insanların içine karışmak. Sosyalleşmek.

Aksilik çıkmazsa, haftaya Pazar da bir adet sözlük zirvesine iştirak edeceğim. Übermenşliğime bir çizik daha atacağım.

Abartıyor gibi görünmek istemem. Yani übermenş falan.  O işin şakası. Seviyorum o kelimeyi. Bi de, bu aktiviteler bana fazla şeyler, o yüzden öyle diyorum.

Sabah 9dan, akşam 6ya kadar sadece yarım paket çubuk kraker yedim. Açlık da fena şeymiş. Aç ve açıkta kalmak olaylarını yaşamış oldum yakın zamanlarda. Allah kimselere vermesin diyorum tekrar.

Vapur ve film sefası yapılmış bir günün özetiydi. her şey olağan, güzel.

Hiç yorum yok: