AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Mart 16

13


naber?
ben gene geldim. blogumu gene görücüye açtım, yeterli zamanı geçirdim gayet de iyi oldu. şimdiye kadar okuyan o 3 kişiye de tensyuveriyor diyorum kendilerini biliyorlar haliyle.
übermenşlik adımının birincisini sinema kulübüyle attıydım. ikincisi dün geldi, zirveye gittim. açıkçası tedirgin gittim, ama keyifli ayrıldım. yani şöyle oldu, yaslıııı gittim şen geldim! -bunu melodiyi hissederek duyun lütfen-. keşke gelse dediğim ama gelemeyen çok adam var ama olsun. 
çok şey var, gene kaytarıyorum, yine kaytarıyorum.
dün üsküdar-beşiktaş ufak vapurunda-nedir onun tam adı bilmem normal büyük gemi değil ama küçük tekne de değil turyolunkiler gibi olan- açıkta üstte, en köşe kısımda götüm donarak saçlarım birbirine girerek bi taraftan diğerine geçerken hiç yapmadığım kadar delicesine şükrettim. iyi ki şehr-i şehir'deydim.
gitmeye niyetim yok. olamayacak da.
fotoğraf feysbuk hayvanım bay yuuciin. tanışasınız diye.

Hiç yorum yok: