AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Nisan 2

18

sonbahar-kış-ilkbahar-yaz, dört mevsim kurduğum bir hayali bugün yine otobüste giderken andım.
hava süper, güneş yakıyor ama bir yandan da pöfür pöfür. bende tiril tiril yazlık kıyafet, yanımda sevdiğim bir insan. yol arkadaşı olabilecek özellikleri taşımalı, kim olduğunun önemi yok. kendini sevdirsin yeter. üstü açık bir araba ama son model falan değil, şu geniş kocamanlardan. ön koltuğu birleşik olanlardan. böyle boş bir yol, benim cepte de ehliyet tabii. o da lazım. basayım gaza. rüzgardan yüz felci geçirelim. ve en önemli detay, tüm hayal bunun üzerine kurulu.. arabanın teybinde Mazhar Alanson ve Cem Yılmaz'dan "Ne Bileyim Ben" çalıyor. başa sarıyoruz, gene çalıyor. başka şarkı dinlemiyoruz. çok sıkılırsak belki başka mfö, mazhar alanson - cem yılmaz şarkısı dinliyoruz ama yine buna dönüyoruz işin sonunda. öööyle gidiyoruz. sonra bir de araya Coldplay'den Don't Panic alıyoruz, hafif bi buruluyoruz. ben buruluyorum en azından. yanımdaki ne hissediyor çok da bilmiyorum ama aynılarını hissetse iyi eder. yol arkadaşım neticede. öyle gidiyoruz.

Hiç yorum yok: