AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Mart 30

15

açmışım arayı.
bir hafta okul ekmenin dayanılmaz hafifliği ve peşisıra gelen 10 gün bol uykudan sonra ertesi sabah erken kalkma zorunluluğunun dayanılmaz çilesini aynı anda yaşıyorum. bu uzun cümleyi doğru kurduysam eğer o okuldan hemen bana diploma vermeliler bunu da belirtmek isterim.
koca kışı burnum akmadan geçirdiğime şaşırmıştım, zira düzgün beslenmiyordum. bahar geldi, ahanda hasta oldum. sinüzit ve nezle, hapşırmalar falan beraber geldi. ama olsun, çok ağır olmadıkça hasta olmayı ve hapşırmayı severim sorun yok. hırkayla gezebildiğim hatta vapura binebildiğim bir hava hakim istanbul'da. nefis. 
ödev yapmayıp bu dönem de bütlere oynamayı seçmişim farkında olmadan. şimdilerde göt tutuşması olayını yaşayıp vizelerden nasıl yüksek not alırım da kalmadan bitiririm şu dönemi diye düşünüyorum. zihin açıklığı ve çalışma azmi diliyorum ilgili mercilerden.
bu kadar.

.milk 
.the wrestler
.mamma mia
.güneşi gördüm
.i'm not there
.ensemble c'est tout
.her şey çok güzel olacak

not: etiketleri alfabetik olarak sıralıyormuş bu meret. yoksa yazdığım sıra bambaşka.

Hiç yorum yok: