AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Mart 2

2

karnıbahar + brokoliyi haşlayın. sonra havuç rendeleyin, salçalık kırmızı biberleri doğrayın ince ince. hepsini karıştırın. içine ufak ufak kesilmiş salatalık turşusu ve mısır da katın. dereotu + maydanoz falan da olabilir. sonra limonlu yağlı sirkeli falan salata sosu hazırlayıp bunlarla harmanlayın. şu sıralar yediğim en leziz şey. salata!

---

sobalı ev daha iyi gibi. kombi bozulmaz hem. şimdi kıçım donuyor affedersiniz, ondan sobayı öveceğim. ömrümün ilk yıllarında sobalı evdeydik. aşırı sıcağı sevmem o yüzden sobayı da sevmezdim ama şimdi mumla arıyorum. eyüp bi de kestane atarsın falan dedi iyice istedim. zaten açım şu an. sabah 9.30da kahvaltı ettim, sonra 2 saatlik yolculuk falan. kombi bozuldu sinirim oynadı. sonra üşüdüm. bi de açım. ölür müyüm bilmiyorum ama usta ben ölmeden gelirse iyi eder. ustaya da kıl oldum şimdiden. bi de para alır benden. harçlığımı yeni almıştım halbuki nasıl koyuyor anlatamam. şu an tek düşündüğüm bu diyebilirim. yani üşümüşüm açmışım bilmem ne değil. o usta dürzüsü napacak tek tek izleyecem zaten kararlıyım.

---

dilci olmak bi boka yaramamak demekmiş ailenin gözünde. bunu daha iyi anladım. işe yaradığım ve köşeyi döndüğüm günler gelirse eğer, hiçbirini tanımayacam buraya yazıyorum. 

---

bi şarkı vardı iki gündür aklıma takılıyor, o gül dudaklarını şubuo şubuo şubuo diye.

2 yorum:

Sinan Sinanoğulları dedi ki...

Bunu okuduğumdan beri benim de aklıma takılıyor, söylüyorum da.

beyza dedi ki...

eyvahlar olsun. insanlığa zararlarım işte. ama eğlenceli.