AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Mart 19

14

allahsızın biri var, hiç insafı yok. adı umut, umut sarıkaya. allahsız yüzünden az önce son nefesimi veriyordum. koskoca dergi, abi iki karede bütün dergidekileri sollamış adam. okuyanlar için bu haftaki sayfasında en altta sağdaki iki kare. gülmekten ağlamaya başladım, sonra uzandığım yerde karın kaslarıma bişiler olduğunu hissettim. baktım kötüye gidiyor. adam gibi doğruldum oturdum. yemin ediyorum abartmıyorum, sonra ayağa kalkmak zorunda kaldım çünkü karnım acımaya başlamıştı. nefesim falan gitti. allah akıl fikir versin.
duman'ın 1 numerolu albümü dinledim bitirdim. olmamış. bi tek helal olsun isimli şarkıda azıcık oynadım. 2'yi de dinleyecem ama valla peşpeşe olmadı. 20 tane kaan. olmadı. gitmedi. ilk albümü de açıp bi daha dinlemem.
hava gene yağmaya başladı dicem ama, dün camları açık evde askılıyla dolaşıyordum. bugün kar yağdı. korkuyorum baya artık. yani illaha atasözlerimiz gerçek olacak. mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır'mış ya. şimdi ayıp olmasın azıcık kar yağacak hacı. olmaz günlük güneşlik mart. ben coğrafyası iyi insan idim lise sonda. zehir gibiydim hatta. sözelcileri sollardım. 21 mart'ı bekliyorum şimdilerde. hehe. nil'in şarkısı da çılgınmış baya.

edithpiaf(hepbunuyapmakistemiştim): duman'ın albümleri bitirdim. 2 daha beter. sonradan dinleyip sevmek için uğraşır mıyım bilmiyorum ama 1'deki helal olsun şarkısı dışında beni eğlendiren hiçbir şey olmadı. hepsi aynı gibi, eskileri daha çok özletiyorlar.

Hiç yorum yok: