AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Mart 12

11


yaşam tarzlarımız nasıl bu kadar çeşitliyken birbirinin aynıymış gibi davranıyoruz? 
iki gündür konuşup anlatasım var, ama anlatmak için insan beğenemiyor gibiyim. yani bi derdim falan olduğundan değil. derdi olup da "anlatamıyorum kimse anlamıyor" cümlesini kuracak adam değilim ben zorla anlatırım, öyle de bi anlarsınız ki siz şaşarsınız. neyse mevzu o değil. ben şimdi, havadan sudan, yapmak istediklerimden ve istemediklerimden, bana ne lan diyeceğiniz ufak tefek dişin kovuğunu doldurmayacak endişelerimden bahsedebilirim ve sizin bunlara getireceğiniz yorumları merak edebilirim. izlediğim filmleri ve okuduğum kitapları önce size getirip, sonra karşılıklı kritiğini yapabilirim. tüm bunları yapabilirim, yapmak isteyebilirim. istiyorum da. tek gereken, yabancı. vallahi. beni tanıyan çekemez bunları çünkü.

son zamanlarda çok fazla tek başıma vakit geçirdim. kalabalıklarla da oldum ama, kafam tek başına olunca çenem de kapanır oldu. gevezeyimdir baya, çok susunca, havadan sudan konuşma ihtiyacı baş gösterdi. ama dediğim gibi, yabancı. beni bilenin kaldıracağı bi gevezelik olmayacaktır. yabancı + geveze. beni bastıracak kadar geveze.

hadi bakalım.

Hiç yorum yok: