AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Nisan 3

22

+ haberler bitti?!
- ohaa...(saate bakar) what the fuck is going oooon?! benim niye uykum gelmedi? ben bunu içiyorum diye mi acaba?

(şimdi bunlara gülmediyseniz normal. ama gülseydiniz daha çok eğlenirdiniz emin olun. çünkü biz çok güldük. çünkü benim o acaba'mın tonlamasını duyduk. siz duymadınız. daha neler kaçırdığınızın da farkında bile değilsiniz. en iyisi mi siz bizim eve gizli kamera taktırın. üstümüze de mikrofon. çünkü sadece evde yapmıyoruz bunları. misal...)

19 numerolu iett otobüsü 734673468 saatlik yolculuk sonrasında kayışdağı taraflarına varmıştır. kadıköy gibi iklimi nisan ayı şartlarına uygun bir yerden kalkan otobüsteki beyzave büşra kişileri ve geri kalan ülke vatandaşları normal derecede giyinmişlerdir. otobüsün camından bakıldığında görülen beyaz bereli, koca atkılı, upuzun mantolu amca sonrası bu iki genç insanın karın kasları artık riske girmiştir. otobüste beyza kişisi gülerken fazla kaykılmış, pantolonu düşme riskine girmiştir. bunu ifade etmeye çalışan beyza kişisi daha fazla gülmeye başlar artık otobüs sakinleri umrunda değildir. pantolonum düştü diyemez. lanet olsun ben bunu niye anlatıyosam salak mıyım neyim? şimdi millet sanıcak ki harbi pantolonum düştü ama düşmek üzereydi yeminlen. ama oturuyodum tabi. o yüzden tehlike yok. zaten montum da uzundur benim. allah belamı versin emi.

---bambaşka bir husus---

19 numaralı iett otobüsü kayışdağı'na seyrettiğinden doğal olarak içerisinde bazı yeditepeli öğrencileri de bulundurmaktadır. otobüste beyza kişisinin arkasında oturan yeditepeli olduğunu varsaydığı genç insan yeditepeli standardının (tiki) dışında olup eli yüzü düzgün bir insana benzemektedir. sonra otobüsten cümbür cemaat inerkene, bu eli yüzü düzgün sanılan insanın şakkadanak gözlüklerini çıkarıp taktığı görülür. sonra ufka bakılır, karşımızda surlarıyla çevrilmiş yeditepe'nin haşmetli kapısı durmaktadır...

ikinci mevzu, otobüsten inerek kampüsün kapısından içeri girmeyen ve asla girmeyecek olan beyza ve maalesef ki o surların içine ait olan büşra karşıya geçerek bakkallarına doğru yol alırlar. çıktıklarında beyza'nın embesil hareketlerle karşıya geçme çalışmaları sırasında (tır geliyor, ben bağırıyorum "büşra koş koooş" diye. tır ne alaka mı? bizim orda gümrük var.) caddeye aracıyla çıkmaya çalışan piç gülüşlü güzel suratlı bir genç insan dat dat kızlarımıza korna çalar. kızlarımız döner bakar nööölüyör diye. ben yani beyza kişisi olarak ben baktım ağzında sigara yan yan gülen bi yandan da böcek böcek bakışlarıyla trafiği kollayan genci gördüm. bak o güzeldi. neyse yüzünü çok göremedim zaten. ama arabası varsa o da tikidir belkim. yazık bize.

Hiç yorum yok: