AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Nisan 3

20

bi önceki posta baktım da, üzücü yaşanmışlık ne lan? neyin nesi ki o?
az önce yediğim kornet çaklıt disk'in tadı hala damağımda. hacmi midemde. hazzı bünyemde. oy anam.
şokolat disk ya da çukulat disk de olabilirmiş adı pekala.
hayat bunda diye salatamın fotoğrafını eklemiştim. üşenmediğim sürece bu seri devam edecek gibi.
bugün 3 nisan. 14 nisan'da ilk vize var. 7 adet peşpeşe sınav. 3 tanesi dinlediğim dersler. geri kalan 4'ü sıfırdan başlayarak çalışılacak nerdeyse. ve ben bu defa kalmak istemediğime eminim. ayrıca şu an msn'e giren arkadaşım gibi üstten fotoğrafını çekip avatara koyanlara da selam ediyorum. iğrenç görünüyorlar haberiniz yok. yani daha sert konuşmak gerekirse götüme benziyor. ahasdjhakjfha. bu çok sert olmuş olabilir ama bi an için sinirlendim dostum.
alışveriş etmek istiyorum. ders çalışmak istiyorum. cidden. okumak istiyorum ki bugün alışverişimden vazgeçip bir yığın parayı gazete dergiye verdim. bu da önemli bi adım. şimdi bu akşam kenan ışık'ın bayık sunumuyla o güzelim programı izlemeden önce bunları okuma niyetindeyim. yaklaşık bir aydır elimde sürünen güzelim romana da ayıp ettiğimin farkındayım vicdan meselesi haline getirdim ama hepsi o şerefsiz piç şaban ve kaltak esra ve diğerleri yüzünden. aldım gazı gidiyorum en iyisi keseyim.

"uyku biraz uyku, bütün isteğim buydu."

*mazhar alanson ve saz arkadaşları ve cem yılmaz ölmesin. lütfen.

Hiç yorum yok: