AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Çarşamba, Nisan 29

35

güzellik göreceli ya, mesela kumral olan ben, kahverengi saçlarımla hollanda, danimarka veya iskandinav ülkelerinde çok ilgi görürmüşüm. şimdi düşündük, görsek ne yazar? bi kere ordaki adam sarı. sarı yani dönüşü yok. sarı adamın gözü de renkli olur. ondan sonracıma kılı tüyü sarı olur, kolları ağda yapılmış gibi olur. cildi beyaz olur, pürüzsüz olur. abi benden daha güzel olur o. bi düşünün. benden güzel bi erkek yanımda. tahammülfersa. ben sivilcelerimi nasıl görünmez kılacağımın planlarını yaparken hem de.
bu sebeple, SAY NO TO SCANDINAVIAN MEN! diyoruz. dedik gitti valla.
sonra noluyor, kalıyorsun esmerim biçim biçim türk yiğidine. sonra ne oluyor, şimdi burada çeşitli şeylerden bahsetmek de isterim aslında. dün sabahki derste derin konular konuşuldu, dersten çıkıldı toplumsal ve bireysel problemlere yönelindi. neyse, ikisi kafamda bağlı ama burada bağlayamayacağım sanırım unutun dersi. neyse ne diyordum.. sonra ne oluyor, o türk erkeği, hehe, yatmadın diye aramıyor sormuyor. ha tam zıttı durumda sorar mı? bu da bazı çevrelerce merak konusu. bazı çevrelerin de skinde değilmiş afedersiniz. 
iki gündür çok ciddiyetle düşünür oldum. ne kadar basit, ne kadar çetrefilli. havadan sudan, ya da yoğun. garipsedim, ama çözmüş değilim henüz. tek bildiğim, etrafa başka bakar oldum. çok katılar, sertler, peşin hükümlüler ya da aşağılayıcılar. midem bi karıştı.

---

şimdi çok acayip duygusal bir cümle kuracağım sanırım.
sol frame'de gördüğüm bir başlık beynimde bambaşka bir başlığa yönlendi. tıkladım öbürüne gitti.
sol frame'de "looking for love"ı gördüm. beynim aldı, beni "durduk yerde adamın amına koyan şarkılar"a götürdü. çakal.

2 yorum:

bg dedi ki...

şu an iskandinav -ya da güzel diyelim ona- bir talibiniz olmadığından böyle rahat konuşuyorsunuz şekerim. biri çıksa "yok canım benim sivilcelerim var, sen benden güzelsin" deyip sepetleyeceksiniz sanki. külahım nerde?

yatmadın diye aramayana da fak yorself ya da git ve kendini becer dostum de.

beyza dedi ki...

sepetlerim acımam.