AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Nisan 30

36

şurda canımı vericem yemin ederim. kendimi kesicem, çocuğumu kesicem artık. bu evdeki ikinci şahıs gülmüyor! aldırdınız mı gülme organını anlamadım ki lan aileden bireyler cevap verin! gülmüyor ağzına sıçtığım, umuta gülmüyor, ne bilim cüstünüme gülmüyor, büstünüme gülmüyor, dudullu postasına gülmüyor. vallahi üzülmeye başladım artık, hayatın ne biçim zevklerinden mahrum bu çocuk. 

---

levent yüksel, sertab erener, sezen aksu, tarkan, mfö, barış manço gibi isimlerin eski kasetlerini bulmak istiyorum.
ve itiraf ediyorum, bugün sayamadığım kadar çok tarkan'dan dudu dinledim. arkadaş, hani metalci de olsa serdar ortaç seven insanlar var ya, ya da demet akalın falan her neyse. ben mutluyum, çünkü onlardan nefret ediyorum ve tüm bu rakırlığımla tarkan'a hastayım. hastayım. hastayım. 

kırınız zincirleri hadi bakim çocuğum.


3 yorum:

Sinan Sinanoğulları dedi ki...

Nefret etme, belki kaderde göbekten zeytin yedirmek de vardır. Hepsi güzeldir, önemli olan bardağın dolu tarafıdır, Esmer Yarim de güzeldir, İsmi Lazım Değil de güzeldir, ama kabul ediyorum, Selam Ver daha başkadır. İyi geceler.

beyza dedi ki...

ahahahaha =)

bg dedi ki...

ben senin ağzına sıçayım! gören de mel mel bakıyorum sanacak. gülme kavramlarımız farklı hayatım. sen yerlerde sürünmeden edemiyorsan ben napayım. bana kikirdemek yetiyor.