AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Nisan 23

32

höhöhö durur muyum bulmuşum..

evet sayın okur dün akşam gördüğüm rüyayı anlatmak isterim. zira sık sık rüya görmem, gördüm mü de en süpersoniğinden görürüm.

(bkz: bir önceki rüyamda, cincır denen araçla gece gece istanbul'dan izmit'e gidiyor oluşum. babamın ses çıkarmayıp arkamdan git git diye el etmesi. aslında tek problemimin ayakta oluşum ve buna bağlı olarak kıçımın açıkta oluşu, otoban rüzgarıyla donmam olması. kıçın açıkta kalınca görülen rüya bu olsa gerek.)

evet dün geceki rüyamda, müstakbel bir eşim vardı sevgili okur. adı da murat. ahdakjhfdkah. lan adına kadar görülür mü? adamı sürekli merdivenden çıkarken görüyorum. 3 kere demetle çiçek getirdi. biri ailesi adınaydı ki, ailesi içerde oturuyordu güya. ikincisi kendinden. üçüncüsü de kızkardeşi ve arkadaşından ki ben bu insanları da tanıyorummuş. neyse. o anki tek telaşım da, altkattaki babamın murat'ın getirdiği çiçekleri görmemesiydi. murat falan dert değil yani. 

evet sanırım bana rüya göstermemekte de haklı yetkili merci. yani bokunu çıkarıyorum.

---

not: uykusuz'u okumadan yazdıydım bi önceki yazıyı. ne gariptir ki, orda da 2 3 kere yeşil eriğin lafı geçmiş. kalpler bir kalpler.

ikinci not: parantez içindeki eski rüyayı göz önünde bulundurarak, bir yazıda bu kadar çok fiilimsi kullandığım için tdk'dan ödül bekliyorum. haber verin.

Hiç yorum yok: