AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Nisan 7

26

dizlerimin ağrımasından yarın yağmur yağacağını anlayacak kadar büyümüş (yaşlanmış demeye dilim varmadı şu an) olabilirim. ama bazen büyüyünce kelimesini kullanarak cümle kurmaktan hala hoşnutluk duyuyorum. misal:

-büyüyünce saba tümer olucam ben ya! benden başka nolur ki zaten? akşama kadar kahkahkah kihkihkih. çağır adamları sohbet et gül. ne güzel. araştırma yaparım ben o kadar çalışırım sorun değil. evet ya tam benlik bişi.

bir şey daha vardı eklemek istediğim. demin aklımdaydı hatta bloga bu ikisini yazayım diye unutmamaya çalışıyordum. unuttum. neyi unutmamaya çalışsam unuturum zaten. farz.

valla unuttum ya hatırlayamıyorum. boşver. aklıma gelince elbet yazarım neyi esirgedim ki blogdan?
lafımı hiç esirgemediğim tek şeyin blog olması da kötü gibi sanki? ne dersiniz?
koment yok, soru sormak saçma biliyorum. idare edin.

*hard fi - cash machine

Hiç yorum yok: