AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazar, Nisan 5

24

günlerin uzamasıyla birlikte, evimizin pencerelerinden delicesine sızan gün ışığı henüz kaybolmadan televizyonda ana haber bültenlerinin başlaması şu sıra beni en çok mutlu eden şey. günler kocaman, günler upuzun. günler 13.00'da uyansan bile bitmeyecek kadar uzun. mük-kem-mel bir olay bu sayın seyircileer!

chuck dizisini 3 boyutlu yayınlayacakları için cnbc-e dergi bu ayki sayısında 3d gözlüğü veriyor imiş. eğer chuck'ı burnumun dibinde görüp elimlen tutabileceksem alacağım. bunu biri açıklasın. chuck bu hocu, neticede ciddi bi durum. çak yani. canım.

travis'in selfish jean klibini ne kadar çok sevdiğimi de belirtmek isterim. aaaaaaahhh! selfish jean şeklinde olan arkadan öne uzanan yazılı tişörtten kendime yapacağım.

---kurduğum süpersonik cümleler köşesi---(yeni başlattım bu köşeyi)

-tamam biraz büyük gibiler ama büyük de sayılmazlar

---benim için kurulan çok da süpersonik olmayan cümleler köşesi---(bu da taze)

-seni bi yere kapatmak lazım ya!

geçen süre zarfında (cumartesi ve pazar), "vizelere çalışacağım!" diyerekten msnde ve fokurda neredeyse onlayn olmadım. msne belki girdim birazcık ama, fokurdan şiddetle uzak durdum. 2 gün evde oturmaması gereken bir insan olduğumu zaten biliyordum, tekrar tekrar tecrübe edindim. yarınki telafi dersi de iptal olduğu için yarın da evdeyim. çıkmayacağım. ders çalışma gayretinde bulunmalıyım çünkü. cumartesi ve pazarı pinekleyerek ve gazetenin verdiği maket ve pazılları yaparak geçirdim (feysbukta yeni albüm açtım şaheserlerimi görünüz lütfen). yarın dışarı çıkmaya takatim olmasın diye bu gece sabahlamaya falan niyetlendim hatta. bakalım kısmet.


*ha bi de ben şunu gördüm geçen gün..bunu. ne çok severmişim meğer.

Hiç yorum yok: