AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Şubat 25

141

ben 54698021 ders alırken bile her şeye yetişirken, insanların feysbuk videolarını ve popüler şarkıları bile aylarca geriden takip etmesine ne demeli?

tamam benim de başıma geliyor ara ara ama yani bunun sebebi evde müzik kanalı olmayışı ve çok affedersiniz de lady gaga'yla da işimin olmayışı. şimdi kusura bakılmasın ama arkadaş doğa için çal videosu da feysbuk kaşarı oldu resmen şimdi mi paylaşılır çok süper diye? olmamış.

7 adet dönem dersi, 1 adet alttan ders, 4 adet de formasyon dersi varken ve bunların biri cumartesi günüyken; bugün bölüm başkanından gelen haber:

"size kıyak geçtim perşembe sabah 9da bi formasyon daha var!"

6 yorum:

Adsız dedi ki...

lady gaga şirincecik insan yahu kendi halinde kırk kiloluk bi yaratık. neden laf ettin ki şimdi yazık diil mi ayıp diil mi sonra ölcek gitcek millet amyden beyonceden daha iyiydi anam anam diye ağlıycak. ki en azından eroin çekmiyo ve 80 kiloluk kıçına don giymiyo.
üzüldüm beyza. üzüldüm şu an.
major disappointment.

-es

Adsız dedi ki...

tbi ki gaga ya da amy ya da beyonce de dinlemeyebilirsin ama onların bir nevi milestone olduklarını görmezden gelebilir msn, şimdi miley cyrus un jonas brothers ın hatta ne blim tokio hotel in bile 'büyüklüğünü' küçük görebilir myz yani hani ok bnm de götümden aşşaa bn de evde oturup hannah montana izlemiyorum da ama bu insanlara grammy veriliyor yahu neden öyle didin niden niden çok üzüldm ben ya

-es again

Adsız dedi ki...

bi yazıda nokta olmayınca ben okurken çok yoruluyorum. cidden...

-lok

beyza dedi ki...

esin, tokio hotel'i öyle bi küçük görürüm ki sen bile şaşarsın.

lok, dikkat ederim bundan sonra. kaptırıyorum unutuyorum.

Adsız dedi ki...

es in 2. yorumu için söyledim ben onu aslında. sennkisinde o kadar çok göze batmıo.

seni seven lok...

esin dedi ki...

Acelem vardı, ki zaten belli, yazıp kapattım hemen, ondan nokta mokta koyamadım.
-
Yok, cık, olmaz ama öyle. Benim de dinleyince kusasım geliyor da yok, hoşlanmadım bu işten. Normalde de hoşlanmıyorum, çünkü şeye dönüyor bu hani, yazmıştım da bir ara, ben demet akalından iğreniyorum ama dumanı seviyorum gibi. Oysa ki aynı bokun laciverti aslında. Hatta belki çoğu kişi fark etmiyor ama daha bile kötüsü. Şahsen ben de demet akalından hoşlanmıyorum ama duman ya da X ondan daha iyidir gibi bir claim (türkçesini bilemedim şimdi) biraz saçma geliyor. Öyle işte. Hadi yat yat okul var yarın.