AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Şubat 22

138

2.dönemin dersleri ancak bugün başlayabildi. gayet güzel gidicektim derse, sabah hayvan gibi trafiğin içinde kaldım. sonra hadi dedim yetiştim yine de, hava güzel, güneş var falan yine böyle iyiyim gidiyorum derse tıngır mıngır. işte derste de hoca bu dönem artık kabine gireceğimizi falan anlattı, gönüllü var mı dedi sonra gözlerim fıldır fıldır döndüğü için sen gel dedi. ilk kabin deneyimini yaşama şerefine nail oldum. çeviri kabini kadar uyunası bi yer yokmuş ama. nası sessiz, ses yalıtımı olduğu için içeride bi huzur var yani. neyse böyle mutluyum falan derken daha ilk günden olmazsa olmaz saçmalıkların haberi geldi. formasyon dersleri 4 günmüş. 4. yazıyla 4. 3 tanesi hafta içi akşam saatleri, ki sekizbuçuk gibi bi saatte bitiyor yani, bi tanesi de cumartesi tam öğlen vakti. bütün dönemimi de, baharımı da, güzel havalarımı da skip attılar resmen. deli gibi de yoklama alıyolar, artık okulda süblimleşirim bu dönem diye düşünüyorum. yollara düşmeye de gerek yok nasılsa ertesi gün gene okul var. şey gibi oldu bu, ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste. şiiri vardı birinin ekşide, iyiydi.

geçenlerde bi gece, dün sabah ve az önceki öğlen uykumda bok gibi rüyalar gördüm. keyif yoktu hiç kalmadı. anlatmak istemiyorum rüyaları hiç cidden güzel değiller. ama yani öyle de saçmalar ki anlatsam bi tarafınızla da gülersiniz. neyse. şimdi uyandım gene mal oldum, tipim bi garip neye benzediği belli değil. yarın ders var, geçen dönemden ertelenmiş bi adet de sınav var. böyle sinirli sinirli yazmak istemezdim ama bu sefer hakikaten tepem atmış vaziyette.

Hiç yorum yok: