AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Çarşamba, Şubat 10

130

o değil de, 21 yaşındayım.

günün son 10 dakikasına girmişken, bu naçizane mutlu günümü anlatmak isterim:

- henüz ilk dakikalarına girmemişken: sevgilim sonunda batak oynamayı öğretti. yendim de kendisini. çoğunlukla battım ama pekişecek.

- ilk dakikalarda: feride, seda, fatoş, büşra 4lüsünü sevgilimin yanında az kalsın ağlatacakları için hiç affetmeyeceğim. adiler. gözlerim doldu biraz da aktı hatta ama türker çakmadı. o da son model hi-tech telefonunun nimetlerinden yararlanarak biraz paranoyaklaşmamı sağladı ve yanımdayken kendisiyle telefonda konuştum.

- ilk 2 saat: law abiding citizen adındaki şahane filmi seyrettik.

- sonra bi kaç saat: uyudum ulan aa.

- gündüz: taksim'e gittik. yedik içtik elbette insan doğduğu gün diye aç gezemiyor. sonra cins bi çift olarak cinsliğimizi yaptık uefa müzesini gezdik. böyle yerlere minder falan sermişler tavandaki ekranlardan kesit kesit maçları izliyosun güzel olmuş.

- akşamüstü: kadıköye geliş. bi yandan terleme bi yandan yağmurda ıslanma. atmlerin birinden çekip diğerine yatırma falan. sonra sahil yolu trafiğinden caddebostan'a varış.

- akşam: ckm'de kuzen ve kardeşimin beni bekletmesi. beklemem, beklemem... sonra geldiler işte yolda ceren'i görmüşler o da geldi marmaris büfe'ye. ceren de geçen yıl doğum günüme eve gelip tanıştığım, kuzenimin arkadaşı bi şahıs. geçen yıl pat diye geldiği için elcağızlarıyla bana küpe yapıp getirmişti. bugün de son dakika da çok süper bi bardak altlığıyla damladı. sonra vafıl dediler abbas'a geçtik. orda vafılımı alırken ben ceren gene mum üflesin gariban demiş mum kapmaya gitmiş. geldi, tam içeri girip çakmak alacakken cama geçti. resmen geçti. geçti yani. burun falan böyle az kalsın gidiyodu. neyse teneke kolayla biraz buz muamelesi yaptı da iyidir umarım şimdi.

- gece: caddeden eve geldik işte şevvalle büşrayla. işte geçti bi şekilde vakit şimdi de bunları yazıyorum. bitti çok şükür bunu da sağ salim atlattık. oh yarabbim.



.
.
.
.
.

peki sevgilimin bana doğum günü hediyesi olarak "ultimate lightsaber" alması?

4 yorum:

Kurt dedi ki...

şşşşşşşşhhh, phhhhhhhh larım unutulmasın. hep hediyenin havasına sokmak içindi seni...

peki ya benim hediyeyi unutmam ve vermek için geri dönmemiz...

beyza dedi ki...

ona hiç girmeyelim.

clémentine dedi ki...

ha? oldu mu ışınkılıcın? nerden aldığın konusunda görüşelim kurt. ben de alıcam. herkes alsın. bu yaz savaşlar başlasın.

beyza dedi ki...

oldu çok şükür. yayla için kurduğumuz hayaller canlandı zaten.