AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Şubat 11

131

"Laflar" by beyza the would-be translator

Vol.4

"Bu adamın albümü alacağım. Para kazansın müziği bırakmasın." (Büşra, İsmail YK'nın feysbuk klibini izlerken.)

"Anatomin bozuk. Bacaklar çarpık." (Ortopedist)

"Doktor Beyza'ya yamuksun dedi." (Annem. yengeme havadis veriyor.)

ben:"Yüzümde falan çok çıktı bi senedir, stres falan da var tabi ama alerjik mi acaba? Ergenlikte hiç sivilcem yoktu nerdeyse?"
halden anlar sandığım dermatolog hatun: "yaş kaç?"
b: "21"
hasdh: "hhmmppff... ee ergenlik sivilcesidir..."
b: " :m"

"Geçen gün fark ettim, bir havuç görmeyeli aylar olmuş." (Esin. sanırım yemek mevzusuydu. Bugün de yemek kursu arıyoduk zaten.)

"Yetenekli bir tenis topu kutuyu da zıplatır." (A.G., halam, bunun açıklaması yok.)

annem: "Güleryüz konusunda kimse bana bi şey diyemez."
büşra: "Evet, annem zimiley gibi kadındır."

"Yine zengin dizisi a.k." (Büşra, tvde gördüğü Kalp ağrısı adlı roman uyarlaması bir dizinin fragmanını izlerken.)

"Erkekler seks yapmaktan ve bavul taşımaktan başka işe yaramazlar. Bavulların da tekerleklileri çıktı." (Modalı kedici teyze. seda'ya teşekkürler.)

"Ayla Algan da platonik ninem." (ben. hakkı devrim'den sonra medya kralı'ndan ninemi de seçtim."

"Yet konulu present perfect şarkılar. Hep aynı." (ben. şebnem ferah'a bok atıyorum. amaç biraz da büşra'yı dellendirmek.)

"Boyband'e maruz kalmamış nesli neyleyim. Acıyorum yazık." (ben. izmit'te sıkıntıdan patladığımız bir gece, eskilerden bir kaç youtube klibiyle şenlenirken, kardeşim asaf'ın bunlardan bihaber oluşuna yanıyorum. bak gene üzüldüm.)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

seks, bavul.
bayıldım bayıldım. hemen bugün kullanmalıyım.

-es