AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Şubat 8

129

onu bunu bırak da, son haftaya girdik. bende hala tık yok. elimi sürmedim gene bi şeye ve yokmuşçasına yaşıyorum. çok da memnunum. hak ettim de tatil yapıyorum havası hakim şu an. dersleri geçtim ya, hedef oydu bitti sayılır. şimdi bu 15 gün benimdir çatır çatır geçiririm gibi bi kafa var 2 şubattan beri. saçma sapan halbuki. nereye senindir? şimdi iki satırlık kitabı okuyup muhtemelen ondan daha uzun olması beklenen bir ödev hazırlamak zorundayım. ama yapmıyorum. okul da 15inde açılmıyormuş, 16da da yok. e 16sına teslim edilecek ödev de böylece bir hafta sarkar mı? sarkar abicim. o yüzden haftaya allah kerim, tenezzül edersem.

öss ye girmekten vazgeçtim. şimdi harcını yatırmak çok geldi. yani dedim gider bi şey yerim. bi de yani seneye 4. sınıf oluyorum paşalar gibi. açıköğretim le uğraşamam, akademik camiaya bir tez kazandırmam gerekecek. zor iş tabi. medya da beklesin bi sene daha, okurum okul bitince. kaçmıyorum, öğrenciliğin nimetlerini sonuna kadar sömürme taraftarıyım.

candan erçetin'in git isimli şarkısına da, dön bana'ya çektiğimiz gibi bi klip çekmeliyiz. acil bu. imörcınsi (umut style).

ajanda insanı olduğumu gün geçtikçe daha da dehşet verici şekillerde fark ediyorum. yarın ev sahibinin ustayla gelip gelmeyeceğinin bir muamma olması beni şu an delirtiyor. keza öbür gün neler yapacağımın da öyle. ölecem lan. ya benim bi ajandam olsun, gün gün böyle yazayım 3te aliyle 5te veliyle görüşeyim. öyle. ha içten içe hippiyimdir, babamın bi gün sana motosiklet alalım demesine inanıp harley davidson hayali kurmuşluğum vardır - hala da var, çoluğa çocuğa karışır gene binerim ben o motosiklete-. rocknroll, blues severim. ama işte yok. o yola da gitsem ben, gayet yol şarkılarıyla 2 sn sonrası belli olmayan vakitler de geçirsem, kesin olur bi defter. tepesinde de tarih olur. hadi o gününki normal diyelim, seyir defteri misali; ama ben ertesi günün sayfasına da yarım saat bakarım kesin. yarın olsa da yazsam gibi. mevzu yazma isteği değil he, yarın olması. insan ömrü geçsin ister mi? bu biraz öyle gibi. o yüzden dillendirirken korkuyorum ama yarın olsun istiyorum çoğu zaman. sabah uyanması güzel oluyor biliyo musun?

arkadaş beni bu kadar geveze eden kova burcu olmaksa, ...(www.sansuresansur.org) böyle aşkın ızdırabını.

1 yorum:

clémentine dedi ki...

sadece bu kadar geveze olmak değil, son paragraf tümden kova burcu. allah başka dert vermesin.

candan erçetinin git şarkısına zihnimde de olsa şukela bir klip yılbaşında çekmiştim (ben senden önce keşfettim parçayı.) ancak nedense o ruh halinden çok uzaktayım şimdi. ben de bunu seviyorum ya, bir gün bir teknoloji çıkacak, kafamdakileri ekranda görebilecem. mutlu oluyorum bunu düşününce.