AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Şubat 19

136

türker'in ayak basmasıyla ankara'da deprem olmasına ne desem bilemiyorum.

kardeşimin başından kalkmadan oynadığı oyunla ilgili az önce ana haber bülteninde bi şey gördüm. çocuğun biri kaçırılmış oyun yüzünden. artık nası bi şeyse, annemi aradım dedim izleyin haberi oğlunun ne işlerle uğraştığını gör! dedim bunu kadın da biraz telaşlandı ama artık napayım yani.

ha, sonunda film izledim. uzun zaman olmuştu.

ve ortopedistin haklı olduğunu, penti'den yaptığım alışveriş sonrası evde anladım. yüzüme tokat gibi çarptı. yazıklar olsun diyesim var ama kime diceksin yani...

3 yorum:

clémentine dedi ki...

doğal seçim. natural selection. darwin. mendel. annen, baban, ve kafasına göre takılan kromozomlar.

ve yanındakine sor. ben onun kadar kısa cevaplar veremiyorum.

Adsız dedi ki...

bakma ortopediste benim için dünyanın en güzel bacakları sende...

-lok

esin dedi ki...

hayata diycen hayata.
hayata yazıklar olsun.