AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Şubat 15

134

aziz valentin'e bi şeyler yapmışlar sanırım da, sheldon da bunu eleştiriyodu son bölümde. neyse tam hatırlayamadım ama evet 1 saat kadar önce benim tabirimle "kumrular", sedanın tabiriyle "karnıbahar", elalemin tabiriyle de "sevgililer" günüydü. sizi bilmem, biz konsere gittik. öyle boş bi konser de değildi, postun sonunda göreceğiniz linklerden de, ekşisözlük'e döşediğim entrylerden de bilgi edinebileceğiniz bi projenin konseriydi. önce görme engellilerin bize yol göstermesiyle kapkaranlık bi yerde elimizde bastonlar gözümüzde bantlarla yolumuzu bulmaya çalıştık, matruşka yaptık, sebze meyveleri ayırt edip sepetlerine doldurduk, merdiven indik çıktık. biz ödümüz koparak ilerlerken görme engelli insanların omuzlarına tutunduk ki içimiz rahat etsin diye. böyle bi şeydi işte, feysbuktan yüz kere postalamama rağmen kimsenin iplemediği Social Inclusion Band konser ve atölyesi.
Kolektif İstanbul süper bi grupmuş. çok eğlendik, kurt murt kalmadı. dedim sevgilime hediyem bu olsun karşılıklı göbek atalım. tabi daha somut bi hediye adına gittim tüp çokokrem aldım. adam bana gidip çift şemsiyesi almış, hem de kırmızı. romansın dibine vurmuş, ben tüp çokokremle kalakaldım tabi. rezillik ama yapacak bi şey de yok.
bu hikayenin de malı ben olayım dedim oldum gitti.



http://www.socialinclusionband.org/

http://www.duslerakademisi.org/
http://www.facebook.com/group.php?gid=144234620565

3 yorum:

Kurt dedi ki...

artık seneye okkalı bi hediye...

amaaaan gül ali, canııııııım gül ali...

beyza dedi ki...

için rahat olsun.
;)

Kurt dedi ki...

düşünmen yeter balkabaam , sen benim şemsiyemi elinden düşürme; o bana en büyük hediye...