AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Ağustos 28

mola


2009'un aralık ayında, en yakın arkadaşımın sevgilisini askere uğurlayacağımız bi günün sabahı, çengelköy çınaraltında çektim bu fotoğrafı. renkleri ne kadar güzel. o sabah yetişemem diye evden erken çıkıp erkenden üsküdara varmıştım. kayışdağı'nda otururken hep bu sıkıntıyı çektim, zaten normalde her zaman insanları bekleyen ben, kayışdağı'nda oturduğum süre boyunca bu konuda paranoyak oldum. hiç geç kalmayacağımı bildiğim halde evden erken çıkıp enayi gibi bekledim hep. her neyse, o sabah da soğuk havada üsküdar sahilde türker'i beklerken bayağı üşümüştüm. sonra çınaraltında güzelce yiyip içmiştik, sonra havaalanına harun'u uğurlamaya. tam 20 gün sonra ben aynı şey için havaalanında olucam, düşündükçe bırak darlanmayı, rahatlıyorum.

Hiç yorum yok: