AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Ağustos 5

170

3 gündür acayip sıcak, yarın daha fena olacakmış. hissedilen 53 derece olacak diyor. sanırım artık evlerde camlara silikon çekip evi hortumla doldurmanın vakti geldi, yüzerek yaşarız.

geçen cumadan beri boşum, ama pek de boş kalmadım. haftasonu naptım?? heh cumartesi açıldığından beri gidemediğim viaporta gittim işte, pazar günü de evdeydim. pazartesi türker işe başladı sonra inception'a gittik. salı günü feride geldi, salı günü yanıyodu ortalık, sadece evden kadıköye indim, türkerle yemek yedik sonra da ferideyi aldım geldim, yandık lan yandık. dün de öyle acayip sıcaktı. bugün daha beter. eriyoruz.

of acayip canım sıkıldı, ailevi mevzular var çok can sıkıcı. vallahi annemler geldi şimdi, keyfim dibe vurdu. bi keresinde post yazmıştım, 26 mayıs'tan beri hiçbir şey düzgün gitmedi diye. şükürler olsun kafama tuğla düşmedi, ne benim ne sevdiklerimin başına bişi geldi ama ne bilim... keyfim bi kaçtı, bi daha cidden yerine gelmedi. hayır ne bilim 15 gün sonra, 30 gün sonra, ya da işte 2 ay sonra geçecek olsa vallahi laf etmicem ama yok geçmicek işte. şimdi bu cumartesi izmite gidicem. ramazan başlıyor. şimdi biz bütün aile aynı apartmanda oturduğumuz için, ne kadar sorun varsa her bir araya gelişimiz de mevzu olacak. ya kötü işte keyifsiz. çok memnuniyetsizim hakkaten. pms'in etkisi demeyin, pms etkisiyse ayda en azından 20 gün keyifli olmam gerekir. yok. he gülüyorum eğleniyorum lafım yok. ama yani yalnız kalmaya görsün. her şey keyfimin kaçmasına sebep oluyor.

ha temel sebep şu, mala bağladım evet. türker gidecek diye kendime eziyet eder oldum. her fırsatta ağlıyorum. en son tutamayıp onun yanında ağlamıştım, sonra söz verdim güya ona. burdan da diyim, sevgilim ben sözümü tutamadım sürekli ağlıyorum. helak oldum hatta geçenlerde. normal olmadığının farkındayım, ama elimden gelen bi şey yok. tek kalamıyorum, ilk etkisi bu oldu. evde tek başına kaldığımda gece yatmadan canım çıkana kadar ağlıyorum. sonra sabah kalkıyorum, gene kimse yok, gene ağlıyorum. ben böyleyken bari diğer her şey iyi gitsin de ben toparlıyım derken, diğer her şey de zor gelmeye başlıyor.

ben bu postu yazmaya devam edersem itiraf.com'a dönecek ve herkesin okuması gereken şeyler değil sanırım.

3 yorum:

VONALI dedi ki...

Biraz geç farkına varmışın ama :)
O diil de bak beyza ne demiş: "kendimi sıkmaya değmeyecek çünkü hiçbir şey. şu an önümdeki ekonomik boy rafıls paketine bakarken düşündüğüm şey bu. değer mi allah aşkına insanın kendini kahretmesine? sıkıntıya falan."
Sen gel onu bi dinle, sayılı gün gelir geçer; sıkma tatlı canını, hadi bakalım...

beyza dedi ki...

hepsine tamam da, geç farkına vardığım ne onu anlamadım.

VONALI dedi ki...

itiraf.com'a dönecek olması! Varsın olsun, blog senin blogun diyor ve sessizce uzaklaşıyorum...