AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Çarşamba, Ağustos 18

172

balkonuma gittim döndüm. şahane esiyordu. çok şükür dedim, sonra da allahım beni bundan mahrum bırakma diye dua ettim. kapıdan içeri girerken de sağ ayakla girip bismillah diyeceğime, home sweet home dedim içten içe, itiraf edeyim. nasıl seviyorum evimi anlatamam.

bugün süper bi durum var, hava kapalı. ben ki kapalı havayı sevmem, ahanda seviniyorum işte güneş yok diye. daha az yanıcaz çok şükür.

bi de kuzenimin geçenlerde gittiği bi yerden bahsetmek istiyorum, çanakkale kaz dağları'nda hızırkamp. ben fotoğrafları görünce allahsızlaaaaaaaaaaaar diye haykırdım, şimdi fırsatım olsa da gidebilsem diyorum. yolu düşen eden, yakın olan vesaire kendisi gitsin kaçmaz öyle yer, hızır değil huzur kamp gibi çok şahane bi yere benziyor.

ahah kitap fuarının feysbuk iventi şimdiden açılmış, gene gidecez teee anasının gözüne hiç üşenmeden. ordan trakya ve balkanlarda olan bütün dostlarımızı da ziyarete gelebiliriz zor olmaz yani. neyse, paramız olsun da bari gidip alalım alabildiğimiz kadar. 30 ekim-7 kasım arasıymış, gelenin başımın üzerinde yeri var beraber gideriz.

ve ve ve, marmara hala akademik takvimini açıklamadı. bizim okul açılmayacak aga ben diyim. kesin bak biz bu dönem gitmiyoruz. rahat olun freş. gerçi şu an siteyi açmaya çabaladım da açılmıyor, kesin bi duyuru falan yüklüyolardır gene çökerttiler siteyi, yok böyle bi okul...
inşallah takvimi falan yüklüyolardır. meraktan çatladım yapacak işim yok okulun takvimi açıklaması en büyük heyecanım oldu.

Hiç yorum yok: