AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Ağustos 28

178

yine sıcaklar geldi, ayın 1inde ani bir düşüş yaşanıp yağmur yağıncaya kadar terleyeceğiz belli ki. kaç gündür iyiydik be ya. saat daha 12 olmadı, şimdiden 29 derece. eh öğleden sonra 30 ve üstü demek oluyor bu, bizim gibi 6.katta güneşle yalanan bir odada olmuyor öyle işte. kötü biliyo musun?

ilerde kendi evime çıkarsam gidip en alt katta oturcam bi süre, düz ayak evde bi vücut serinlesin. sonra üstlere çıkılır istenirse.
zaten bi kendi evime çıksam neler olacak. yalnız sıkılıyorum ben yoksa onun dışında hakaten çok süper bi hayatım olabilir.bi de kitap fuarına yalnız gitme mevzusu var. bak bu konuda çok ciddiyim, 2. bi kişiyle o olay gezmek olayına dönüşüyor, tek gideceksin eğer alışveriş edeceksen. tıngır mıngır, tak sırtına çantayı içine yolluk kraker felan da doldur, çünkü orda acıksan ya çıkıcan oralarda tekirdağ köftecisi falan var (düşün ne kadar öte) ya da mcdonalds a tabisin. o sebepten sırt çantası diyorum ben. bu sene de sanırım sınav haftasına denk gelecek ama gene bi gün düşerim yollara, elim kolum dolu gelmesem bile bi dolanırım yani bakarım ne var ne yok.
oruçluyken 3e kadar uyuduğum oluyodu geçen sene. bak dün gece 04.36da hala uyanıktım, sabah 09.07den beri de ayaktayım. olmadı bu sene idare edemedik, orucu uykuya tutturamadık paşalar gibi kendim tutuyorum. du bakim hesaplıyım bugünü, 19.49da iftar var imiş, demek kiiiii............10 saat 42 dakika. maşşallahım var bugün. neyse 2 saat 45 dakikası gitti şimdiden.
yani bu kadar hesap kitap yapmakla çarpılır mıyız acaba diye merak ediyorum. dakika saymak, oflamak puflamak. valla bilemedim.

ha bi de şu var;

bir lezzet masalı... "bulaşık"...



ehe..ehehehe..

2 yorum:

VONALI dedi ki...

çok kötü görünüyo be! nimete de laf edilmez ama :S

beyza dedi ki...

işte kötü görünüyo da, şimdi bi hesap et içindekileri, tadının iyi mi kötü mü olduğuna sen karar ver.