AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cumartesi, Ağustos 21

176

saat 12'yi geçirip post yazıyorum ki, her gün yazmış gibi görünmeyeyim de ne düşük çene varmış demesinler. böyle küçük hesapların insanıyım işte. şaka lan şaka öf.

star wars var eylülde cnbce de. rastladıkça gene izleyecem ben işte kaçarı yok. büşra da çıldıracak, yazık ona da acıyorum. mesela dublajlı iğrenç olmasına rağmen kanald verdiğinde the big lebowski'ye ayak üstü bakıyodum da ayakta dururken gülme krizine giriyodum. o kızcağız da hiç merak etmedi yani ne salaksın şeklinde bakıp durdu inatla. inadından dolayı artık saygım var bu kayıtsızlığına büşra. valla bak bi gün jedi olursam demicem sana gel padawanım ol, sadece pelerinimi yıka ütüle derim o kadar.

bizim üniversiteden bozma eğitim köyü (bu da zengin okulların kendilerine verdikleri sempatik isim gibi bi şeydir ama ben temel anlamıyla kullanıyorum) marmara, hala akademik takvim açıklamadı. bakın beni ümitlendiriyosunuz, ben şimdiden başladım kesin bu dönem ders yok demeye. gitmicez biz kesin bak, açmıyoruz bu sene tadilat var falan derler diye düşünüyorum. neyin tadilatıysa? :D yani tabi bıraksan baştan aşağı tadilat yapılır o okula, hatta şöyle, direk dozerle o yeni giriş kapısına elleşmeden dalarsın kampüse, sonra haydi sil baştan. neyse ben onu reelde göremeyeceğim içim simcity 3000 almaya karar verdim, sanal alemde şehir mimarı olacağım. zamanında mimar olmak istiyodum ben bak aklıma o geldi. nerden nereye. neler olmak istedim de sonunda götüboklu tercüman oluyorum işte. müt diyolar kısaca. müt ne ya? müt diye meslek mi olur allah aşkına, mühendise müh diyonuz mu ne ayıp şey. biz amerikalılar gibi doktora da dok (doc) demiyoruz. onlar doak! yapıyolar ya, mesela o da biraz karizmatik gibi ama neticede adam doktor yani. az önce ER'ın final bölümünü izledim de, ondan bu artisliğim. orda duyduklarımı satıyorum yoksa hiç bilmem öyle doak falan. utanmadan bi de parantez içine açıklama yazdım.

ben böyle sahura kadar oturursam bütün ramazan, daha çok yazarım.

he işte, ER da bitti. yani bitmiş. ben bırakalı çok oldu. ortasından başlamıştım, bi ara deli gibi izledim. fanatikliğimin zirve yaptığı dönemde dizi de çok güzeldi. sonra işte o güzel insanlar bir bir ayrıldı (carter), sonra neler oldu bilmiyorum. bugün son bölümün de sonunu kaçırdım zaten burda reklam arası bilgisayara bakarken. neyse izlerim bi şekilde ama güzel diziydi. aksiyon kısımları izledim dramaları kaçırdım o sebeple tekrar izlicem son bölümü. carter çok içliydi, kamera ona zoom yaptıkça ben de içlendim. farklı sebepler. jeneriğinde heyecanlandığın diziden ne beklersin işte. bi de össye hazırlanıyodum falan ben o zamanlarda da ER'ın yeri hep ayrıydı bak.

kaçtır deli deli yazıyorum. böyle giderse iyi bak, iyi tutturdum dikişi. felaket senaryolarımın hiçbirini beğenmiyorum çünkü ben, sevemedim karagözlüm.


inciciler için özet: eylül bu sene baya acayip olacak.

Hiç yorum yok: