AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Ağustos 19

173

biri yanlışlıkla soğuk lafı ettiği zaman heyecanlandığımı fark ettim. kalbim pır pır oluyor böyle.
kış çocuğuyum, kova burcuyum, böyle yaz nanelerine gelemiyorum zaten, bu sene bi ara kışın "üf yaz gelsin" lafı etmiştim. sanırım onun laneti üzerimde. yani normalde etmem öyle laf ama kışın çok yorulmuştum okul mokul derken, o sebepten ağızdan çıktı bi kere. şimdi kış gelse de götümüz donsa diye bekliyorum. marmara'ya botlarımın izlerini bırakayım, kalorifer yanmayan sınıflarında derse gireyim tir tir titreyeyim istiyorum. acayip sıkıldım sıcaklardan. zaten yazları boş oturduğum için hep sıkılırım, bu sene 1 aya bile tahammülüm yok. neyse, ya bak laptop şu an yaktı bitirdi beni mesela. kışın öyle mi? kışın ısınmaya diye laptopla oturursun, regle iyi gelir hem karnına dayar öyle oturursun. şimdi bi efenim şöyle entel olayım da gideyim kafede kahvem veyahut sıcak çikolatamla kitabımı okuyayım diyemiyosun. zaten ramazan münasebetiyle gündüz saatlerinde moron gibiyim, akşama da zaten öyle sıcak çikolata falan içilmiyor nerde buz orda biz.

aman ya sıkılmaktan da günde 3 post yazdığım zamanlara yaklaştım, bak o zamanlar çok kötü oluyor hiç çekilmiyorum. ziv ziv konuşulur mu?

gevezeyim işte, fak.

Hiç yorum yok: