AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Ağustos 19

175

sıkıntıdan blogdaki eski postları okudum da;

geçen sene 14 kasımda havanın tam kıvamında olduğunu söylemişim. bak şimdi bu sene de kurban bayramı 16 kasım, ve bittabi biliyosunuz ki 9 GÜN TATİL VAR! inşallah tam öyle olur tam sevdiğim havalar.

neyse, te geçen seneden beri bi kaç kez bu 9 günlük tatilin lafını etmişim. bu kadar takvim insanı olmamla ilgili bi çare bulamadım üzgünüm.

büşra her dertlenip yazdığım şeye olduğu gibi burdaki postlara da, "sen beni özlemişsin gülüm, çok net" şeklinde yorumlarda bulunmuş. ezberci.

türker de bi ara buraları okuyomuş... neeyyssssse.

bi de şu var: http://www.facebook.com/video/video.php?v=76926414650&ref=mf

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bi ara ne hep okuyorum ben...