AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Perşembe, Ağustos 26

177

annaam en son cumartesi yazmışım ne garip. işte oradan belli ne kadar yoğunum, iki gün evden çıktım ya hemen satmışım blog falan.

evet, blogu bir sevgi kelebeğininmişçesine doldurmaya başladığımdan beridir ilk pmsim geliyor. o sebepten de düşündüm ve bu defa pmse yenilmemem gerektiği konusunda hemfikir oldum. kiminle oldum bilemiyorum ama hormonlarım güzel bi ekip. neyse. yine o sebepten, bu ayki pms ödülüm şu karışım:

10'lu halley paketi
1 paket burçak
1 paket eti kakaolu bisküvi
2 paket kremşanti
1 paket rulokat (bunu yeni akıl ettim, ilk kez ekleyeceğim için şimdiden heyecan bastı)
aldığı kadar muz
1 paket çikolata sos


işte bunları olduğu kadar karıştırıyonuz, yani tarife gerek yok şimdi bisküviyi kırıcan halleyi ufak ufak kesicen bunları da sen akıl ediver. koca muzu atma kremşantinin içine ayıptır görmemiş derler.

sonra dolaba atın da biraz donsun. tatlının adı "bulaşık". görüntüsü iğrenç oluyor çünkü.

bu ara endoskopiden korkuyorum da bakalım.

1 yorum:

clémentine dedi ki...

hakkaten yani bunca malzemeyle daha bir enfes bişi bekliyorum ben. mesela üzerindeki çikolata sosunun ve tüm tatlının donuk olmasını ama içindeki burçakların yumuşamamış olmasını, halleyin bisküvisinin ağzıma gelebilmesini falan. aslında...
neyse ya. yap da yerik :D