AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Salı, Haziran 30

78

ya benim kulaklık almam gerek, sağlam olmalı, ses kalitesi de düzgün olmalı yani idare etsin en azından, öyle iki günde kabloları da kırılmasın, biraz da uygun fiyatta olsun mesela 80 ytl olmasın. ne olabilir ki, ne dersiniz?

bu posta yorum gelmezse göt gibi kalacağımı göz önünde bulundurarak yazıyorum. o yüzden azıcık da düz cümleler kurayım.

mango'ya bayıldığım parayı hiçbir yere bayılmadım. o yüzden hakkımı helal ediyorum. helal lan size, aferim. güzel böyle olun hep.

çok sıcak, sıcak çok sıcak, ah emre altuğ seni nasıl anlıyorum bir bilsen.

3 yorum:

bg dedi ki...

filipis diyorum ben. saydığın özellikleri ne kadar taşıyor bilemiciim ama fi li pis!

Adsız dedi ki...

melaba
böyle teknik-taktik ve daha bilimum soruların için www.eksiduyuruçcom diye bir adres var. ekşi sözlük yazarı isen bilirsin. değilsen de giriyorsun üye oluyorsun, istediğin soruyu soruyorsun, cengaverler kulaklık seçenekleri sunuyor bissürü.

beyza dedi ki...

rectoa, teşekkür ettim.

spayka, sen sus lan aşşalık!