AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazar, Temmuz 5

79

bakınız havaların sıcak olması, hele bugün ekstra boğucu olması falan değil de, ne kötü biliyor musunuz?

-bilgisayarımın kablosunun tam da izlemem gereken bir sürü film ve bunun için bolca vaktim varken kırılması
-regl dönemindeki bir bayan olarak çikolata istediğim bir anda sevgili kardeşim ve kuzenimin içeride koca bir divan kutusu var istediğin kadar ye dedikten sonra kutuyu önüme açmalarıyla, içinin çeşit çeşit şekil şekil antin kuntin çikolatayla dolu olduğunu görmem. bunun nesi kötü derseniz, hemen açıklarım: çikolata dediğin, bildiğin, düz, sütlü, açık kahve renkte, ve aynı görünümden binbeşyüz adet olduğunda makbuldür. öyle içinden ne çıkacağını bilmediğim çikolata olmaz, olmaz! şimdi 3 tane yedim, birinden karamel fışkırdı, diğerinden çikolatadan bozma başka bir şey, diğerinden de fındık ya da badem ezmesi. üçünden de haz etmedim. regl imiş, çikolata imiş, hepinizin gözü çıksın ulan dedim; geldim ve misafir olarak bulunduğum bu evdeki güzelim lcd ekran tv ve dvd player'ın karşısına çöreklendim. birazdan film izlemeye başlamayı umuyorum. en azından bugün içinde izleyeceğim. çok sıkıldığım ve bunaldığım yeterince belli olduysa artık yazıyı bitireyim diyorum, ha? hah tamamsa görüşürüz hadi.

kimilerince önemsiz, bazılarınca önemli not: ibo şemmammeye klip çekmiş. kop gel günahlarından'dan sonra iboyu sevmem için ikinci bir neden çıktı ortaya. ibo, defol git kendini kazara sevdirmeden, seni sevmem bilirsin.

3 yorum:

feslegenvekedi dedi ki...

hemşire bu not benim için hayati derecede öneme sahip biliyorsun:)) bu arada bloguna da ayak basmış bulunmaktayım artık beni hayatından çıkar çıkarabilirsen:))

bg dedi ki...

ibo için sana diyeceğim bir şey var bebeğim:
-çok geç..

çikolata dediğin de fıstıklı olur hacı. bence de öyle sürpriz yumurta gibi olanlar hoş değil.

Adsız dedi ki...

kim çeker seni kim çeker.