AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Haziran 22

75

buz parmak 50 kuruşmuş. şimdi ben bi daha gidip 2 küsür lirayı magnuma kornete verir miyim? vermem. gider 5 tane buz parmak alırım. buz parmak rulz! buz parmak şahane! viva el dedo hielo! (ahanda ispanyolca görsün gözünüz)

sonunda oynadım, göbek attım. enerjimi atamasam da kısmen yarıya indirgedim bir geceliğine. yazıklar olsun şemmammesiz doğum günlerine, partilere; ama yine de kızmıyorum, rocknroll da içime oturmuştu en azından sağa sola kaykılabildim.

uludağ limonataları buzluğa atıp seri buz parmak üretimine geçmeyi düşündüm bi an, sonra vazgeçtim. zira dolap ufak, verim alamayız.

staj işi için tembellik ettim ve hala aramadım. arar mıyım bilmiyorum, 2. sınıf bitmiş hala bir boka yaramayan insan modeli halimle barışık gibiyim, bozmasam da olur hani. hem elimde yığınla film, yepyeni şarkılar, okunmamış kitaplar var. hele okunmamış kitaplara arada bir arzuyla baktığımı fark edip kendimden korkmaya başladım. acilen ırzlarına geçmeliyim sanırım. filmler ve şarkıları hiç söylemiyorum, harici harddiskim bayram etti diyebilirim. geceler uykusuz, uyku haram bana artık. fiilen 24 haziran, resmen 8 temmuzda başlayacak olan tatilden bozma günlerimin keyifli geçmesi için havaların da biraz serinlemesi gerek. çok uçurmasın, çok da yakmasın. vapurda pişmeden, ıstakoza dönmeden kitap okuyabileyim çayımı içebileyim başka bir şey istiyorsam şerrrrefsizim.

2 yorum:

bg dedi ki...

kgrg yi hatırladım lan. ehueh.

beyza dedi ki...

asdayhsdkjhkasjdhkas