AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazar, Haziran 14

73

ömrüm bir mallıklar silsilesi.

ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketler.

eski kırkbeşlik şarkılar.

doksanlar türkçe pop şarkıları.

sonracığıma, fight club'ı, neredesin firuze'yi, the big lebowski'yi tekrar izleme isteğiyle dolu bir bünye.

rehberini kucağında taşımak için sabırsızlanan bir genç.

7 adet final sınavı. totalde 6 gün okula gitmek. sonra bitmesi.

istanbul'da bir ay. bomboş bir ay geçireceğini bildiğinden, bu gece uyumayıp ders çalışacak, bütünlemelere kalmayacak, vizeden 10 alıp bütünlemesi kesin olan dersine de "ammmaaaan" şeklinde yaklaşarak bütünlemesine girmeyecek olan bir üniversite öğrencisi.

ve yine, tüm bunların sonucunda istanbul'da bir ay. bomboş bir ay.

bugün 14 haziran. tam tamına 10 gün sonra, 24 haziran'da işim gücüm bitmiş olacak. belki stajyer olacağım belamı bulacağım, belki bomboşluğuma bomboşluk katacağım. belli olmaz işim.


hah.
ha!



bazen insanlara çok kızıyorum. çok kızdığımı anlamıyorlar, daha çok kızıyorum. ama suç bende, sever gibiyim.

ha bir de, feridun düzağaç konseri zamanımız gelmiş diye düşündüm birden.

1 yorum:

esin dedi ki...

belki stajyer olacağım belamı bulacağım, belki bomboşluğuma bomboşluk katacağım.



medeni cesaret bunu yazmak.
şimdi işini alıcam elinden. söyledin ya, ben gidicem snn yerine. staj dşündüğün için kınıycam seni deli gibi. çok acayip bişi çünkü. saklı tutmak lazım. dersimi de çalıştım ama çaktırmıyorum hiç, çalıştığımı belli etmezsem insanlar beni daha çok sever. herşey gizli. el altından. vs vs vs