AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Pazartesi, Haziran 29

77

gidin ve kadıköy'de bahariye'de happy moon's karşısındaki kekik adlı mekanda açık büfeyi sömürün. ben az yemek yediğim için sömüremiyorum, biraz da benim adıma sömürün aklım kalıyor böreklerde falan.

michael jackson öldü, üzüldük eyvallah. fakat önceden açıp bir kere dinlememiş adamlar size sesleniyorum, şimdi lütfen feysbukta ve bilumum sözlükte michael jackson'la ilgili hüzün dolu tavırlar takınıp da gözüme görünmeyin çok sinirleniyorum. çok!

beat it dinliyordum hem ben maykıl gittiği sıralarda. beat it en iyisidir. van halen'ın önünde diz çökün hepiniz derhal.

tatil başladığı günlerde bilgisayarımın kırılan kablosu, adisin, çok adisin.

olum aşk-ı memnu bitti ya. sabah tekrarlarını izliyorum vallahi billahi. nolacaz bilmem ama süper entrika.

Hiç yorum yok: