AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI SEVERİM. BENDEN AKILLI İNSANLARLA KONUŞMAYI DAHA ÇOK SEVERİM.



Cuma, Haziran 12

72

bugün son kez derse girdiğim fikrine hala alışmış değilim. bütünlemelerle beraber 4 haftalık sınav dönemine 2 gün kalmış olmasına hele hiç değilim. çünkü, hastayım. evet. bildiğin hasta oldum. keriz gibi yaz günü hasta oldum, keriz diyenlerin de allah cezasını verebilir söylemedi demeyin. tuvalet kağıdı rulosuyla yakınlaştım bayağı.

kitap okuyup bitirdikten sonra birazcık bir şeyler karalamıştım. yazacağım buraya fakat kitabımın geri gelmesini bekliyorum. yazmak gerek.

günün birinde dövme yaptırırsam, filmdeki logosuyla "don't panic" yazdırırım. hatta yanına gezegenler yıldızlar falan attıttırırım. bi de 42 kondurduk mu bileğimize falan, tam olur. delişıs.

hala kredi kartımı göndermeyen fortis'e de sevgiler.

Hiç yorum yok: